عکس| جیمز مدیسون عاشق هری پاتر است/ از چوب دستی، امضا و عکس تا تتوی ¾9

عکس| جیمز مدیسون عاشق هری پاتر است/ از چوب دستی، امضا و عکس تا تتوی ¾9
شناسه خبـر : ۱۲۵۵۸۳ چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

بازیکن تاتنهام عاشق هری پاتر است و او را قهرمانش می‌داند اما اصلا دوست ندارد بازیگری که نقش او را ایفا می‌کند از نزدیک ببیند.

جیمز مدیسون مرد جادویی تاتنهام در این فصل بوده که قبل از آسیب‌دیدگی مچ پا حضوری ثابت در بازی‌ها داشت. غیبت مدیسون برای اسپرز دردسر ایجاد کرده و این تیم تاکنون در غیاب او پیروز نشده است.

جادوگری ستاره انگلیسی در زمین نباید تعجب‌آور باشد، زیرا او از طرفداران سرسخت هری پاتر است. عشق او به این مجموعه فیلم‌های کلاسیک برای همه آشکار است و سه خالکوبی با مضمون هری پاتر (جای زخم هری در کنار سکوی ¾9 و چوبدست قدرت) روی بازویش دارد.

مدیسون در صحبت با بن فاستر در مورد عشقش به هری پاتر صحبت کرد. وقتی فاستر به برخی از یادبودهای هری پاتر روی میز آشپزخانه مدیسون اشاره کرد، این هافبک توضیح داد که شریک زندگی‌اش کندی الکسا اخیراً چیز خاصی به او هدیه داد. «هوادار بزرگ هری پاتر هستم. روز تولدم بود و نامزدم امضای دنیل ردکلیف با چوب دستی و عکس زیبایش را به من هدیه داد.» فاستر سپس از مدیسون پرسید که آیا تا به حال با دنیل ردکلیف ملاقات کرده، که او پاسخ داد: «نه، من هرگز نتوانستم او را از نزدیک ببینم. هرگز نمی‌خواهم دنیل ردکلیف را ملاقات کنم، او برای من هری پاتر است! او قهرمان من است.»

اهمیت پاتر برای مدیسون به قدری است که فیلم‌ها به بخش بزرگی از روتین کریسمس او تبدیل شده‌اند. او افزود: «من هر سال تمام فیلم‌ها را در کریسمس تماشا می‌کنم، دوستان و خانواده‌ام می‌گویند واقعا از تماشای این فیلم‌های تکراری خسته نمی‌شوی؟»

بیشتر بخوانید: ۵ حقیقت بزرگ درباره دیوید بکام/ این مستند شما را به بزرگ‌ترین هوادار بکس تبدیل می‌کند

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir